Thuis

30 december 2010 - Amsterdam, Nederland

Na een heel voorspoedige reis zijn we thuis!

We zijn ontzettend tevreden over onze reis; we hebben bijna alles kunnen doen wat we wilden doen en hebben geen last gehad van ziekte en/of ongelukken. In totaal hebben we ongeveer 17.500 km. afgelegd. Wij hebben heel veel hoogtepunten gekend en raakten nooit uitgekeken.

Wij willen jullie allen bedanken voor jullie meeleven met onze avonturen en voor de vele leuke reacties. Wij hebben daar heel erg van genoten.

John Lennon van The Beatles zei eens: het leven is wat er met je gebeurt terwijl je plannen aan het maken bent. Wij zijn het leven dankbaar dat we ons plan hebben kunnen uitvoeren.

1. Wilmie:
    31 december 2010
    Fijn, dat alles goed verlopen is en dat jullie het zo ontzettend goed naar jullie zin hebben gehad!
    Voor straks een hele gezellige jaarwisseling en de allerbeste wensen voor 2011, natuurlijk ook voor jullie kinderen en kleinkinderen!
    Lieve groetjes en tot gauw,
    Oma "Mazenburg", Piet, Gert en Wilmie
  2. Ank:
    1 januari 2011
    is dat inclusief vliegen?
    wel veel he
    nog de beste wensen voor 2011
    tot morgen misschien
    liefs Ank
  3. Jo en Piet:
    2 januari 2011
    Hallo Gonny en Theo Fijn dat jullie weer thuis zijn.Nu kunnen jullie nog nagenieten van de reis. De beste wensen voor 2011 ook voor de Kinderen en Kleinkinderen. Groetjes aan iedereen Piet en Jo Seuren Doeiii