we zijngestart!
27 september 2010 - Cairns, Australië
Zo, hier zitten we dan; aan het begin van de uitvoering van ons (meer dan 10 jaar oude) voornemen: lang door Australie reizen.
De vliegreis ging heel voorspoeding, zelfs de beroemde Austalische douane werkte snel mee:
hij wilde alleen zien hoe vuil onze gebruikte kampeerspullen zijn.
We hebben vandaag wat gewandeld door Cairns en ons georienteerd op de ligging van allerlei belangrijke gebouwen, zoals aotoverhuurbedrijf en eetgelegenheden.
Het is hier nu heerlijk aangenaam van temperatuur met een vrij hoge vochtigheidsgraad;
kortom: een goed begin is gemaakt.

Nou lekker wennen aan het weer en de nieuwe tijd...
Ik kom daar de 4de aan. Mogelijk dat ik in Perth enkele dagen bij een neef logeer en dan door naar Darwin. ??? Tot ziens daar????
Geniet ervan en groetjes van ons allen.
Heel veel plezier en denk af en toe nog aan de thuisblijvers die hard moeten werken in deze barre koude omstandigheden.
X de Milsbeekers
Geniet maar lekker! groetjes van Theo en Dorita
veel plezier en tot de volgende mail.
geert
geniet met volle teugen
wij volgen jullie op deze website van dag tot dag.
liefs en heel veel plezier, w&T