we zijngestart!

27 september 2010 - Cairns, Australië


Zo, hier zitten we dan; aan het begin van de uitvoering van ons (meer dan 10 jaar oude) voornemen: lang door Australie reizen.

De vliegreis ging heel voorspoeding, zelfs de beroemde Austalische douane werkte snel mee:

hij wilde alleen zien hoe vuil onze gebruikte kampeerspullen zijn.

We hebben vandaag wat gewandeld door Cairns en ons georienteerd op de ligging van allerlei belangrijke gebouwen, zoals aotoverhuurbedrijf en eetgelegenheden.

Het is hier nu  heerlijk aangenaam van temperatuur met een vrij hoge vochtigheidsgraad;

kortom: een goed begin is gemaakt.

 

Foto’s

10 Reacties

  1. Hilde:
    27 september 2010
    Fijn dat de reis soepel ging!
    Nou lekker wennen aan het weer en de nieuwe tijd...
  2. Anne Marie.:
    27 september 2010
    Welkom in AUSTRALIE zou ik zeggen.

    Ik kom daar de 4de aan. Mogelijk dat ik in Perth enkele dagen bij een neef logeer en dan door naar Darwin. ??? Tot ziens daar????
  3. Bea:
    27 september 2010
    Veel plezier op jullie reis door Australie.
  4. Wilmie:
    27 september 2010
    Nou, heel veel plezier daar in het verre Australië! Blij om wat van jullie te horen en heel fijn dat jullie vliegreis zo voorspoedig ging! Dat is alvast een goed begin dus..........op naar het volgende!
    Geniet ervan en groetjes van ons allen.
  5. riekie:
    27 september 2010
    Fijn dat alles is goed gegaan,veel plezier en geniet er lekker van. Groetjes van ons.
  6. Marloes:
    27 september 2010
    Fijn dat de reis goed is gegaan. Zijn benieuwd naar al jullie belevingen.
    Heel veel plezier en denk af en toe nog aan de thuisblijvers die hard moeten werken in deze barre koude omstandigheden.
    X de Milsbeekers
  7. Dorita:
    27 september 2010
    Goed te horen dat jullie veilig zijn aangekomen. Wij wachten met spanning op alle avonturen!
    Geniet maar lekker! groetjes van Theo en Dorita
  8. Niels:
    28 september 2010
    Mooi dat jullie goed zijn aangekomen, nu begint het avontuur pas. Je collega's wensen jullie veel plezier toe Theo.
  9. pia en geert:
    28 september 2010
    hallo luitjes.fijn dat de start al zo goed is.
    veel plezier en tot de volgende mail.
    geert
  10. trix&wal:
    28 september 2010
    goed begin is het halve werk.
    geniet met volle teugen
    wij volgen jullie op deze website van dag tot dag.
    liefs en heel veel plezier, w&T