ook verdriet

27 oktober 2010 - Uluru, Australië

Wij kregen gisteren het bericht dat maandagochtend onze zwager Johan is overleden.

Ondanks de grote afstand voelen we ons dichtbij Riekie en de kinderen en rouwen om zijn heengaan.

8 Reacties

  1. Ank:
    27 oktober 2010
    heel veel sterkte toegewenst vanuit Bergen
    liefs Eef en Ank
  2. Bea:
    27 oktober 2010
    Hoi Theo en Gonny.
    Gecondoleerd met het verlies van Johan.
    Ik heb Riekie en de kinderen gesteund bij het overlijden van Johan.
    Alles is volgens Johan,s wens geregeld.
    Veel sterkte toegewenst.
    Dikke knuffel Bea
  3. toos:
    27 oktober 2010
    Hoi Gonny en Theo,
    Veel sterkte met het verlies van Johan. Best lastig en extra moeilijk om dan zo ver weg te zitten ook al was je er op voorbereid.Ik heb Wouter aan de telefoon gehad en zal namens de fam. Groenen een kaartje sturen
    Gonny en Theo hou je goed en steun elkaar. Dan is er daarna weer tijd voor het genieten van de mooie reis.
  4. Wilmie:
    27 oktober 2010
    Gecondoleerd met het verlies van jullie zwager en heel veel sterkte gewenst. Het is natuurlijk altijd erg verdrietig als een dierbare komt te overlijden, maar ook jammer, dat dit nu tijdens jullie reis moet gebeuren.
    We leven met jullie mee.
    Lieve groetjes van ons allen.
  5. Dorita:
    27 oktober 2010
    Gonnie en Theo gecondoleerd met het verlies van Johan. Wij wensen jullie heel veel sterkte en de kracht om toch ook weer de draad van jullie reis op te pakken. Het leven kort is en je moet genieten zolang het kan!
    Groetjes, Theo & Dorita
  6. riekie:
    28 oktober 2010
    theo en gonnie pak de draad weer op,dat had Johan zeker gewild,groetjes van hier.
  7. trix&wal:
    29 oktober 2010
    lieve gonnie en theo,
    wij leven met jullie mee. Heel, heel veel sterkte.

    veel liefs

    trix & wallie.
  8. antoinette en theo:
    29 oktober 2010
    29 oktober
    ik wens jullie heel veel sterkte met het verlies van jullie zwager, het is vreselijk moeilijk als je zover weg bent maar steun elkaar.
    sinds vandaag ben ik jullie reis aan het vervolgen,omdat wij ook net terug zijn met ons campertje.
    het is prima bevallen,maar door sneeuw op weg naar italie en dat al half oktober zijn we niet verder gekomen dan de bodensee we hadden wel sneeuwkettingen maar reden met zomerbanden.
    groetjes antoinette en theo