heel veel sterkte toegewenst vanuit Bergen
liefs Eef en Ank
Bea:
27 oktober 2010
Hoi Theo en Gonny.
Gecondoleerd met het verlies van Johan.
Ik heb Riekie en de kinderen gesteund bij het overlijden van Johan.
Alles is volgens Johan,s wens geregeld.
Veel sterkte toegewenst.
Dikke knuffel Bea
toos:
27 oktober 2010
Hoi Gonny en Theo,
Veel sterkte met het verlies van Johan. Best lastig en extra moeilijk om dan zo ver weg te zitten ook al was je er op voorbereid.Ik heb Wouter aan de telefoon gehad en zal namens de fam. Groenen een kaartje sturen
Gonny en Theo hou je goed en steun elkaar. Dan is er daarna weer tijd voor het genieten van de mooie reis.
Wilmie:
27 oktober 2010
Gecondoleerd met het verlies van jullie zwager en heel veel sterkte gewenst. Het is natuurlijk altijd erg verdrietig als een dierbare komt te overlijden, maar ook jammer, dat dit nu tijdens jullie reis moet gebeuren.
We leven met jullie mee.
Lieve groetjes van ons allen.
Dorita:
27 oktober 2010
Gonnie en Theo gecondoleerd met het verlies van Johan. Wij wensen jullie heel veel sterkte en de kracht om toch ook weer de draad van jullie reis op te pakken. Het leven kort is en je moet genieten zolang het kan!
Groetjes, Theo & Dorita
riekie:
28 oktober 2010
theo en gonnie pak de draad weer op,dat had Johan zeker gewild,groetjes van hier.
trix&wal:
29 oktober 2010
lieve gonnie en theo,
wij leven met jullie mee. Heel, heel veel sterkte.
veel liefs
trix & wallie.
antoinette en theo:
29 oktober 2010
29 oktober
ik wens jullie heel veel sterkte met het verlies van jullie zwager, het is vreselijk moeilijk als je zover weg bent maar steun elkaar.
sinds vandaag ben ik jullie reis aan het vervolgen,omdat wij ook net terug zijn met ons campertje.
het is prima bevallen,maar door sneeuw op weg naar italie en dat al half oktober zijn we niet verder gekomen dan de bodensee we hadden wel sneeuwkettingen maar reden met zomerbanden.
groetjes antoinette en theo
liefs Eef en Ank
Gecondoleerd met het verlies van Johan.
Ik heb Riekie en de kinderen gesteund bij het overlijden van Johan.
Alles is volgens Johan,s wens geregeld.
Veel sterkte toegewenst.
Dikke knuffel Bea
Veel sterkte met het verlies van Johan. Best lastig en extra moeilijk om dan zo ver weg te zitten ook al was je er op voorbereid.Ik heb Wouter aan de telefoon gehad en zal namens de fam. Groenen een kaartje sturen
Gonny en Theo hou je goed en steun elkaar. Dan is er daarna weer tijd voor het genieten van de mooie reis.
We leven met jullie mee.
Lieve groetjes van ons allen.
Groetjes, Theo & Dorita
wij leven met jullie mee. Heel, heel veel sterkte.
veel liefs
trix & wallie.
ik wens jullie heel veel sterkte met het verlies van jullie zwager, het is vreselijk moeilijk als je zover weg bent maar steun elkaar.
sinds vandaag ben ik jullie reis aan het vervolgen,omdat wij ook net terug zijn met ons campertje.
het is prima bevallen,maar door sneeuw op weg naar italie en dat al half oktober zijn we niet verder gekomen dan de bodensee we hadden wel sneeuwkettingen maar reden met zomerbanden.
groetjes antoinette en theo